Definicje (Słowniczek)
Usługodawca – radca prawny Patryk Pilich, prowadzący kancelarię prawną pod firmą Patryk Pilich Kancelaria Radcy Prawnego, ul. Lipowa 3/219, 30-702 Kraków, NIP: 6793207525, REGON: 387406512, e – mail: p.pilich@ppkrp.pl, nr tel.: 792 616 363.
Usługi świadczone drogą elektroniczną – usługi świadczone na odległość, tj. bez jednoczesnej obecności stron, poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Użytkownika, a to udostępnienie:
treści strony internetowej znajdującej się pod adresem www.ppkrp.pl.
usługi „Formularz kontaktowy”.
Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z usługi świadczonej drogą elektroniczną.
Adres elektroniczny: p.pilich@ppkrp.pl/
Regulamin – niniejszy dokument.
Usługi świadczone drogą elektroniczną
Usługodawca świadczy usługi drogą elektroniczną, polegające na umożliwieniu wyświetlania zawartości strony www.ppkrp.pl oraz wszystkich podstron znajdujących się w ramach tego adresu internetowego.
Formularz kontaktowy dostępny jest poprzez wypełnienie pola imię nazwisko, adres e-mail. Umożliwia on kontakt z Usługodawcą za pomocą wiadomości e-mail. Do skorzystania z Formularza Kontaktowego konieczne jest podanie imienia, nazwiska oraz adresu e-mail.
Warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
W przypadku usługi udostępnienia strony www.ppkrp.pl – umowa zostaje zawarta z chwilą wyświetlenia zawartości strony internetowej, a rozwiązana z chwilą zaprzestania jej wyświetlania witryny przez Użytkownika.
W przypadku usługi Formularz Kontaktowy – umowa zostaje zawarta w momencie wypełnienia przez Użytkownika wszystkich pól formularza oraz jego przesłaniu Usługodawcy. Przesłanie formularza wymaga akceptacji niniejszego Regulaminu. Umowa wygasa po zakończeniu kontaktu zwrotnego przez Usługodawcę.
Informacje techniczne oraz ochrona danych osobowych.
Korzystanie przez Użytkownika z usług świadczonych drogą elektroniczną możliwe jest pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych w zakresie oprogramowania:
Internet Explorer w wersji 10.0 lub nowszej z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript i cookies,
Mozilla Firefox w wersji 45 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Java, JavaScript i cookies,
Chrome w wersji 49 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Java, JavaScript i cookies,
Do korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną konieczne jest także posiadanie ekranu o minimalnej szerokości 320 pikseli.
Urządzenie, z którego korzysta Użytkownik musi posiadać dostęp do Internetu.
W przypadku usługi Formularz Kontaktowy Użytkownik musi posiadać aktywne konto poczty e-mail.
Usługodawca dokłada staranności, aby zabezpieczyć dane osobowe Użytkowników przed ich pozyskaniem przez osoby trzecie oraz ich nieuprawnioną modyfikacją. Połączenia, w trakcie których przesyłane są dane osobowe Użytkownika szyfrowane są protokołem SSL. Dane osobowe Użytkownika przechowywane w pamięci serwerów Usługodawcy.
Dane osobowe Użytkowników są przetwarzane w celu umożliwienia kontaktu Użytkownika z Usługodawcą i nie są udostępniane podmiotom trzecim.
Zasady korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną.
Zakazane jest dostarczanie przez Użytkowników treści:
powodujących zakłócenie pracy systemu teleinformatycznego Usługodawcy;
bezprawnych, niezgodnych z powszechnie obowiązującymi przepisami, w tym treści naruszających dobra osobiste osób trzecich bądź naruszających ogólnie przyjęte normy społeczne i dobre obyczaje.
Usługodawca świadczy usługi zgodnie z niniejszym Regulaminem.
Użytkownik jest zobowiązany do korzystania z usług zgodnie z niniejszym Regulaminem oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
Postępowanie reklamacyjne.
Reklamacje należy składać w formie wiadomości e-mail na adres elektroniczny Usługodawcy, bądź w formie pisemnej na adres: Patryk Pilich Kancelaria Radcy Prawnego, ul. Lipowa 3/219, 30-702 Kraków.
Reklamacja powinna zawierać opis problemu będącego podstawą reklamacji.
Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania przez Usługodawcę.
Zmiana regulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną.
Usługodawca może zmienić niniejszy Regulamin z ważnych przyczyn. Przez ważne przyczyny rozumie okoliczności wynikające ze zmiany:
funkcjonalności strony www.ppkrp.pl.
obowiązujących przepisów prawa,
świadczonych usług.
Zmiana Regulaminu następuje poprzez wypowiedzenie jego dotychczasowych warunków za pośrednictwem komunikatu opublikowanego na stronie internetowej www.ppkrp.pl. Wraz z oświadczeniem o wypowiedzeniu Usługodawca publikuje nową treść Regulaminu. Termin wypowiedzenia wynosi 14 dni.
Akceptacja nowych warunków Regulaminu następuje poprzez uaktywnienie linku wskazanego na stronie www.ppkrp.pl.
Pozasądowe rozwiązywanie sporów.
Stosownie do treści art. 14 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013r., konsumenci mogą skorzystać z pozasądowej drogi rozstrzygania sporów związanych umową sprzedaży lub świadczenia usług zawartą przy wykorzystaniu sieci Internet. Spór można oddać do rozstrzygnięcia za pomocą platformy internetowej dostępnej pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr.
© 2020 Patryk Pilich Kancelaria Radcy Prawnego